1

سایت‌های دانلود فیلم و سریال

سایت دانلود فیلم و سریال

سایت دانلود فیلم و سریال از موارد مورد نیاز اکثر کاربران ایرانی است و باتوجه به فیلتر گسترده سایت‌های ایرانی، بسیاری از سایت‌های دانلود فیلم و سریال در دسترس نیستند.

به گزارش خوبو، سایت‌هایی که بدون فیلتر اقدام به قرار دادن لینک دانلود فیلم و سریال‌های قدیمی و جدید داخلی و خارجی می کنند را خدمت شما مخاطبین محترم معرفی می‌کنیم و امیدواریم بهره‌برداری لازم را از این سایت ها داشته باشید.

فیلیمو

فیلیمو filimo.com یکی از سایت‌های مجاز داخل کشور است که مجوز خود را سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) دریافت کرده است.

فیلیمو مدت‌ها است که اقدام به سرمایه‌گذاری بر روی ساخت سریال‌های ایرانی کرده و سریال‌های دراکولا، ملکه گدایان، مردم معمولی، آقازاده، می خواهم زنده بمانم، خوب بد جلف رادیو: رادیو اکتیو و برنامه شب های مافیا از این رسانه پخش می‌شوند.

در این رسانه می‌توانید شاهد فیلم‌های اکران آنلاین و همچنین قدیمی ایرانی باشید و همچنین بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های خارجی با دوبله فارسی برای هموطنانمان آماده شده است.

نماوا

نماوا یکی دیگر از سایت های مجاز داخل کشور است که مجوز خود را سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) دریافت کرده است.

نماوا رقیب فیلمو در ساخت سریال های پرطرفدار نمایش خانگی است و سریال هایی همچون گیسو، دراکولا، سیاوش، قورباغه و برنامه‌هایی چون هفت خان و همرفیق از این رسانه اینترنتی پخش می‌شوند.

در این رسانه نیز می‌توانید شاهد فیلم های اکران آنلاین و همچنین قدیمی ایرانی باشید و همچنین بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های خارجی با دوبله فارسی برای هموطنانمان آماده شده است.

فیلم نت

فیلم نت Filmnet.ir یکی دیگر از سایت‌های مجاز داخل کشور است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه VOD و پخش آنلاین فیلم و سریال شروع کرده است.

سایر سایت های دانلود فیلم و سریال

علاوه بر رسانه های مذکور، سایت‌های دیگری نیز اقدام به انتشار فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی می‌کنند.

نظرات کاربران

  • مسئولیت دیدگاه با نویسنده‌ی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ممد گفت:

    هکس دانلود یادت نره