0

معرفی ارز دیجیتال Experimental Finance Token و توکن EXFI

Flare Finance از راه اندازی Experimental Finance (ExFi) در شبکه Songbird خبر داد. با این پیشرفت‌ها، کل مجموعه پروتکل‌های برنامه‌ریزی شده برای انتشار در شبکه Flare توسط Flare Finance در شبکه Songbird با رویکرد راه اندازی نرم در دسترس خواهد بود.

امیدها برای پروتکل ExFi این است که امکان ساخت و آزمایش پروژه‌های قابل ترکیب با اکوسیستم Flare Finance را فراهم کند. این به توسعه‌دهندگان جامعه و منبع باز با مانع کمتر امکان می‌دهد تا DeFi را در شبکه‌های Songbird و Flare پیش ببرند. پروژه‌هایی که در Songbird به اندازه کافی موفق تلقی می‌شوند، می‌توانند از طریق مدیریت دارندگان YFLR و YFIN که در Governance Staking Pool سهام دارند، به Flare Finance در MainNet اضافه شوند. ExFi بدون دلیل نام خود را دریافت نمی کند.

شبکه Songbird اولین نسخه از شبکه ناتمام Flare خواهد بود، بنابراین به نظر می‌رسد هک و سوء استفاده از کد بیشتر باشد. مثل همیشه، مهم است که با احتیاط پیش بروید. در راه‌اندازی شبکه Songbird، اکوسیستم ExFi از سه پروتکل پرچمدار Flare Finance شامل FlareX ،FlareFarm و FlareLoans بهره می‌برد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با سه دارایی دیجیتال مختلف که عبارتند از توکن Songbird (SGB) ،DFLR (DAOFlare) و دلار قناری (CAND) مشارکت کنند.

برای تشویق مشارکت در ExFi ،Flare Finance یک میلیون توکن DFLR اضافی را در دسترس قرار داده است تا از طریق اشتراک‌گذاری FlareFarm و سپرده‌گذاری CAND در استخرهای تثبیت کننده FlareLoans به دست آورید. هر توکن DFLR انباشته‌شده از پروتکل ExFi می‌تواند از طریق پورتال swap به شبکه Flare منتقل شود تا کاربران بتوانند در زمان مناسب این توکن‌ها را با YFLR در MainNet مبادله کنند.

Experimental Finance در ابتدا بدون هیچ‌گونه نظارتی راه‌اندازی می‌شود تا به تیم امکان ایجاد تغییرات مناسب قبل از راه‌اندازی پرچم‌دار در شبکه Flare را بدهد. هنگامی که Flare Finance در شبکه Flare فعال شد، ExFi پروتکل‌های اضافی از جمله FlareMine ،FlareMutual ،FlareWrap ،Governance Staking و APY Cloud را به آن اضافه می‌کند. علاوه بر این، ExFi ایردراپ توکن و توزیع منصفانه خود را خواهد داشت. EXFI و SFIN به عنوان دو نشانه حاکمیتی پروتکل ExFi خدمت خواهند کرد. برای همه مقاصد، ExFi راه‌اندازی پلتفرم Flare Finance را بازتاب خواهد داد. با این حال، با گذشت زمان، این احتمال وجود دارد که از Flare Finance در MainNet با تمرکز بر نوآوری پیشرفته‌تر شود.

شناسنامه توکن EXFI

نامExperimental Finance Token
اختصارExFi
آدرس سایتflr.finance
توییترflrfinance
تلگرامflarefinance
رتبه4099
حجم بازار57 میلیون دلار
تعداد توکن110,000,000

نظرات کاربران

  • مسئولیت دیدگاه با نویسنده‌ی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *