0

بهترین سایت های امداد خودرو را بشناسید

سایت های امداد خودرو

وقوع مشکل فنی برای خودروها یک امر کاملاً طبیعی است. برای بسیاری از افراد پیش‌آمده که در هنگام رانندگی وجود یک مشکل فنی را در خودرو تشخیص داده‌اند و همین امر باعث شده ساعت‌ها در آنجا منتظر بمانند. درگذشته راننده‌های زیادی به‌خاطر این مسئله استرس زیادی داشتند و حتی گاهی اوقات با خودروی خود مسافرت‌های بین‌شهری را انجام نمی‌دادند. اما با وجود شرکت‌ها و سایت های امداد خودرو و آشنایی بیشتر راننده‌ها با خدمات آنها باعث شده که بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای مسافرت‌های خود را انجام دهند.

سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل یکی از بهترین و ضروری‌ترین خدمات در سراسر جهان است که روزبه‌روز در کشور ایران بهتر و کامل‌تر توسط سایت‌ها انجام می‌شود. سایت های بسیار خوبی در ایران وجود دارند که هرکدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارند. هرکدام از این سایت‌ها خدمات امدادی خاصی را به مردم ارائه می‌دهند. آشنایی شما با این سایت‌ها باعث می‌شود که در هنگام وقوع مشکل بهتر و سریع‌تر آن را حل کنید.

در این مقاله از مجله خوبو به طور کامل معرفی سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا هرچه بهتر با آنها آشنا شوید و بتوانید به کمک آنها مشکلات خودروی خود را حل کنید.

بهترین سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل

هرچه زمان بیشتر روبه‌جلو می‌رود؛ مردم بیشتر از پیش با امداد خودرو آشنایی پیدا می‌کنند و در هنگام اتفاقات از آنها استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده که شرکت‌های زیادی در این زمینه مشغول فعالین و خدمات‌رسانی به راننده‌ها شوند. هرچه تعداد این شرکت‌ها و سایت‌ها بیشتر می‌شود؛ رقابت آنها بیشتر شده و سعی می‌کنند با ارائه خدمات بهتر به مردم، آنها را وادار کنند که از سایت و شرکت آنها استفاده کنند.

تعداد زیاد سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل باعث شده که مردم نتوانند به‌راحتی شرکت موردنظر خود را در بین آنها انتخاب کنند. پیداکردن بهترین سایت کار سختی است و نیاز به اطلاعات جامع و کاربردی دارد. شما باید با بهترین سایت‌ها در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید در مواقع ضروری از خدمات آنها استفاده کنید. از جمله بهترین و کاربردی‌ترین سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

امداد خودرو سایپا

سایت هایی که در حوزه امداد خودرو فعالیت می‌کنند؛ معمولاً نحوه فعالیت آنها متفاوت است. خدمات‌رسانی بعضی از این سایت‌ها فقط مخصوص یک برند خاص است و بعضی دیگر به تمام برندها و انواع خودروها خدمات‌رسانی ارائه می‌دهند. امداد خودرو سایپا یکی از قدیمی‌ترین سایت های امدادرسانی است که در این حوزه اعتبار و ارزش بالایی دارد. بیشتر خدمات این سایت برای خودروهای برند سایپا است؛ اما سایر خدمات خود را هم در اختیار عموم خواهد گذاشت.

امروزه استفاده از خودروهای شرکت سایپا در بین مردم بسیار رایج شده است. همین امر باعث شده که از سال 1381 شرکت سایپا یک سایت امداد برای خدمت‌رسانی به این دسته از افراد، راه‌اندازی کند. افرادی که خودروی آنها متعلق به این شرکت است و یا از  خودروهای سایر برندها  استفاده می‌کنند؛ هر موقع که در جاده با مشکل مواجه شدند؛ می‌توانند با شماره‌گیری 096550 از سایت امداد خودرو سایپا درخواست کمک کنند.

سیستم‌های مدیریتی امداد خودرو سایپا

یکی از مزیت‌های بسیار عالی شرکت امداد خودرو سایپا سیستم‌های مدیریتی آن است. این شرکت برای اینکه در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسد و بتواند برنامه‌های خود را پیاده کنید؛ از سیستم‌های مدیریتی متنوعی استفاده می‌کند. هرکدام از این سیستم‌ها خصوصیات و ویژگی‌های خاصی دارند که شرکت امداد خودرو سایپا آنها را برای رسیدن به اهداف و پشم‌اندازهای خود استفاده می‌کند. از جمله مهم‌ترین سیستم‌های مدیریتی امداد خودرو سایپا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO31000
  • سیستم مدیریت آموزش بر مبنای استاندارد ISO10015
  • سیستم مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد ISO10002
  • سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001
سایت های امداد خودرو
امداد خودرو سایپا

انواع امدادهای شرکت سایپا

شرکت امداد خودرو سایپا باتوجه‌به اهداف و چشم‌اندازهایی که دارد؛ چندین نوع امدادرسانی را برای رانندگان در نظر گرفته که آنها می‌توانند از این امدادها به‌راحتی استفاده کنند. برای این کار کافی است در هنگام وقوع مشکل با شماره امداد خودرو سایپا تماس بگیرند و از آنها نوع خدمات‌رسانی را درخواست کنند. البته قبل از انجام هر کاری باید با انواع امدادهای شرکت سایپا آشنا شوید تا اطلاعات خوبی درباره آنها کسب کنید و بدانید که در کجا و چه وقت، باید از امدادهای این شرکت استفاده کرد. به‌طورکلی شرکت امدادرسانی سایپا سه نوع امداد برای رانندگان در نظر گرفته که هرکدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی هستند.

اولین نوع امدادی که شرکت سایپا

اولین نوع امدادی که شرکت سایپا برای مردم در نظر گرفته است؛ امداد تکمیلی (247) نام دارد. این نوع از امدادرسانی مزایای بسیار خوبی را برای مردم به همراه دارد که با استفاده از آنها می‌توانند در مواقع ضروری مشکلات پیش‌آمده را حل کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای امداد تکمیلی (247) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از بهترین و برجسته‌ترین مزیت امداد تکمیلی (247) این است که هرگاه خودروی شما به دلیل نقص فنی یا تصادف در جاده متوقف شد؛ کافی است به شرکت امداد خودرو سایپا اطلاع دهید تا خودروی شما را به‌صورت رایگان به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز سایپا و یا پارکینگ حمل کنند.
  • هنگامی که خودروی شما در جاده دچار نقص فنی شد؛ می‌توانید با شرکت امداد خودرو سایپا تماس بگیرید تا برای شما نیروی امدادگر ارسال کنند. نیروهای شرکت سایپا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل موردنظر می‌رسانند و در آنجا به بررسی خودروی شما می‌پردازند. اگر در آنجا توانستند مشکل فنی خودرو را حل کنند؛ اجرت انجام کار به‌صورت رایگان است و هزینه تعویض قطعه مطابق با ضوابط کارانتی خواهد بود. اما اگر نتوانند که در محل توقف ماشین مشکل آن را حل کنند؛ خودرو را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز سایپا حمل می‌کنند. انجام این کارها برای محصولات شرکت سایپا رایگان است.
  • درصورتی‌که لاستیک شما پنچر شده باشد و زاپاس سالم داشته باشید؛ در آنجا امدادگرها لاستیک را برای شما تعویض خواهند کرد.
دومین نوع امداد شرکت سایپا

دومین نوع امداد شرکت سایپا امداد الزامی نام دارد که در مواقع ضروری می‌توانید از آن استفاده کنید. این نوع از امدادرسانی فقط مخصوص کسانی است که از شرکت سایپا خودروی نو خریداری کرده‌اند. شرکت امدادرسانی سایپا این نوع خدمات را به‌صورت رایگان در اختیار این دسته از افراد می‌گذارد. این نوع از امدادرسانی مزیت‌های بسیار خوبی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اگر خودروی شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شود؛ کافی است با امداد خودرو سایپا تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خودروی شما را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز سایپا انتقال دهند.
  • درصورتی‌که خودروی شما دچار مشکل شود؛ امدادگرهایی از طرف شرکت سایپا برای شما فرستاده می‌شود تا در آنجا مشکل خودرو را برطرف کنند. اگر انجام این کار با موفقیت انجام شد؛ هزینه آن رایگان است و هزینه قطعات خودرو مطابق ضوابط گارانتی خواهد بود. اما اگر موفق نشدند که مشکل ماشین را حل کنند؛ با استفاده از جرثقیل آن را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز شرکت سایپا منتقل می‌کنند. حمل این ماشین به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.
سومین نوع امداد شرکت سایپا

آخرین نوع امداد شرکت سایپا امداد عمومی نام دارد. همان‌طور که از اسم آن مشخص است؛ تمام افراد با هرگونه خودرویی می‌توانند از این نوع امداد استفاده کنند. البته برای اینکه بتواند از خدمات سایت امداد خودرو سایپا استفاده کنید؛ باید اشتراک تهیه کنید. با خرید اشتراک امداد عمومی از سایت امداد خودرو سایپا می‌توانید دو خودروی سواری را تحت پوشش خدمات امدادی سایپا قرار دهید. انجام این کار می‌تواند مزیت‌های بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اگر یکی از خودروهای شمه به هر دلیلی دچار نقص فنی و یا دچار حادثه تصادف شود؛ می‌توانید با امداد خودرو سایپا تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت رایگان خودروی شما را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز مرتبط با آن خودرو یا پارکینگ منتقل کنند.
  • تعمیرات خودروی شما و راه‌اندازی مجدد آن به‌صورت رایگان انجام می‌شود. اما باید هزینه قطعات تعویض شده را بپردازید.
  • تعویض لاستیک پنچر شده در صورت وجود لاستیک زاپاس به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
  • تمام اشتراک‌ها به مدت 365 روز است.

آدرس وب‌سایت: امداد خودرو سایپا

سایت امداد خودروی ایران

یکی دیگر از بهترین سایت های امداد خودرو که سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارد؛ امداد خودروی ایران نام دارد. این سایت توانسته باتوجه‌به سابقه زیاد خود، انواع خدمات مختلف را در اختیار آنها قرار دهد. استفاده از این خدمات هم برای خریداران خودروهای شرکت ایران‌خودرو و هم برای تمام خودروها امکان‌پذیر است. البته برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید؛ باید اشتراک‌های امداد خودروی ایران را تهیه کنید. این اشتراک‌ها انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سایت های امداد خودرو
سایت امداد خودروی ایران

اشتراک امداد یار

یکی از اشتراک‌های سایت امداد خودروی ایران که شما می‌توانید با خریداری آن از تمام مزیت‌های امدادی آن استفاده کنید؛ امداد یار نام دارد. اشتراک امداد یار در 4 سطح مختلف به‌صورت عمده و گروهی در قیمت‌های مختلف ارائه می‌شود. هرکدام از این اشتراک‌ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید با قیمت‌های متفاوت آنها را تهیه کنید.

با استفاده از این اشتراک می‌توان از مزیت‌هایی زیادی از جمله حمل خودروی حادثه‌دیده، انتقال سرنشین، تعویض باتری، تأمین سوخت؛ پنچرگیری لاستیک و تعویض آن، بازکردن درب خودرو و… برخوردار شد. اما دقت کنید که هرکدام از سطح‌های اشتراک، به‌نوعی این مزیت‌ها را برای شما به همراه دارند. پس در انتخاب اشتراک باید دقت کنید.

اشتراک امداد سیار

یکی دیگر از اشتراک‌های بسیار عالی سایت امداد خودرو ایران، امداد سیار نام دارد. با استفاده از این اشتراک می‌توانید به مزیت‌های بسیار خوبی برسید و هر موقع که در جاده دچار مشکل شدید؛ به‌راحتی با امداد خودروی ایران تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند. از جمله مزیت‌هایی که خرید اشتراک امداد سیار به همراه دارد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راه‌اندازی تلفنی: جواب‌دهی و راهنمایی 24 ساعته امداد خودرو ایران جهت رفع آن دسته از مشکلات خودرو که راننده می‌تواند شخصاً انجام دهد.
  • خدمات عمومی امدادی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن درب خودرو، پنچرگیری، تعویض زاپاس و…
  • امداد سریع انجام تعمیرات سبک امدادی در عرض 20 دقیقه
  • امداد پلاس که به معنی انجام تعمیرات خودرو در محل حادثه، بدون اینکه خودرو حمل شود.
  • حمل 24 ساعته انواع خودرو به بهترین و استانداردترین شیوه‌های ممکن
  • رفع مشکل جاماندن سوئیچ در خودرو
  • تعویض انواع شیشه، چراغ، آیینه و…

اشتراک کارت طلایی

اشتراک کارت طلایی، آخرین نوع اشتراک سایت امداد خودرو ایران است. خریداری این اشتراک مزیت‌های بسیار زیادی را به همراه دارد. کافی است به سایت امداد ایران‌خودرو مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن اشتراک کارت طلایی را برای خودروی خود تهیه کنید. 

اشتراک کارت طلایی امداد خودروی ایران در انواع مختلفی به مردم فروخته می‌شود. این اشتراک‌ها عبارت‌اند از: 

  • کارت طلایی سال
  • کارت طلایی یک ستاره
  • کارت طلایی دوستاره
  • کارت طلایی سه ستاره
  • کارت طلایی چهارستاره

هرکدام از این اشتراک‌ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خوبی هستند اما به‌طورکلی می‌توانید با استفاده از این اشتراک کارت طلایی، از مزیت‌های بسیار خوبی برخوردار شوید. از مهم‌ترین مزیت‌های اشتراک کارت طلایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پاسخگویی به تماس مشتریان و راهنمایی آنها برای حل مشکلات خودرو
  • پاسخگویی به درخواست مشتریان
  • اطلاع‌رسانی به مشتریان
  • دادن مشاوره فنی به مشتریان
  • انجام فعالیت‌های امدادی به‌صورت شبانه‌روزی
  • کمک به خودروهایی که دچار مشکلات فنی و یا حادثه شده‌اند.
  • انتقال سرنشینان به‌صورت رایگان
  • تعمیرات خودروها در محل حادثه

البته به‌غیر از این موارد؛ شما می‌توانید با تهیه اشتراک کارت طلایی دوستاره، سه ستاره و چهارستاره؛ از خدمات دیگری هم بهره‌مند شوید. از جمله این خدمات می‌توان به تعویض روغن‌موتور، شمع موتور، لنت ترمز، فیلترها و… اشاره کرد. انجام این خدمات را می‌توانید هم در نمایندگی‌ها و هم در منزل و یا محل کار انجام دهید. کافی است در زمان نیاز به امداد خودروی ایران تماس بگیرید و وضعیت و درخواست خود را مطرح کنید.

آدرس وب‌سایت: امداد خودرو ایران

سخن نهایی

اتفاقات داخل جاده برای هر راننده‌ای ممکن است که پیش بیاید. پس افراد باید به بهترین شکل باید با این اتفاقات روبرو شوند و از بهترین روش‌ها استفاده کنند. سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای رهایی از مشکلات خودرو است. به کمک این سایت‌ها می‌توانید در هنگام وقوع مشکل یا حادثه با آنها تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

البته تعداد این سایت‌ها بسیار زیاد هستند اما شما باید با بهترین‌های آنها آشنا شوید. در این مقاله به طور کامل سایت های امداد خودرو و اعزام جرثقیل را مورد بررسی قرار دادیم و دوتا از بهترین‌های این زمینه را به شما معرفی کردیم تا به کمک آنها بتوانید مشکلات خود را حل کنید.

اگر بعد از مطالعه این مطلب همچنان درباره سایت های امداد خودرو سؤالی دارید یا سایت دیگری را می‌شناسید که در این زمینه فعالیت می‌کند؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.  

نظرات کاربران

  • مسئولیت دیدگاه با نویسنده‌ی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *